הנכם מוזמנים לקורס קיץ ייחודי בנושא הטיפול הנרטיבי

מרכז "בינינו"- רשת ארצית לטיפול משפחתי, זוגי, מיני וגישור משולב

שמח להודיע על פתיחת מסלול הסמכה ייחודי בטיפול משפחתי וזוגי

התכנית תיפתח בקורס קיץ

בנושא: הטיפול הנרטיבי

מבנה הקורס: 10 מפגשים בני 4 שעות מלאות כל אחד. (סה"כ 50 שעות אקדמיות)

למי מיועד הקורס: פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, יועצים חינוכיים ואנשי מקצוע שונים בתחום הטיפולי.

מנחה: רחל פוגל  MA- פסיכולוגיה חינוכית, מטפלת ומדריכה בטיפול משפחתי

מועד: בימי חמישי בין השעות: 9:00-13:00.  המפגש הראשון יתקיים ב- 13.6.13

מחיר: 3360 ₪ + מע"מ (ניתן לחלק לתשלומים)

תכני הקורס: הקורס ישלב את הרעיונות התיאורטיים של הגישה הנרטיבית ודרכי עבודה בעזרתן ניתן ליישם רעיונות אלו לפרקטיקה טיפולית. בתהליך הלמידה נשים דגש על תרגולים חווייתיים, סימולציות ייחודיות המדמות מצבים טיפוליים ושימוש בקטעי ווידאו טיפוליים .  הערך המוסף של הקורס נעוץ בהיותו השילוב האולטימטיבי בין היסודות התאורטיים לאלו הפרקטיים. 

לתהליך הסמכה כמטפל /משפחתי: קורס זה עונה על הקריטריונים הבאים של מועצת ההסמכה של האגודה לטיפול משפחתי: שיטות התערבות בטיפול משפחתי ו/או מיומנויות וטכניקות בטיפול משפחתי ו/או קורס מתקדם בטיפול משפחתי.

על הגישה הנרטיבית

הטיפול הנרטיבי שפותח על ידי מייקל וייט ודייוויד אפסטון היא דרך עבודה ייחודית ההופכת את הסיפור האישי והסובייקטיבי של המטופלים לאבן היסוד של הטיפול.

במהלך הקורס נלמד לערוך "שיחות החצנה", "שיחות עריכה מחדש", שיחות re-membering , טקסי הגדרה ועוד, כולן דרכי עבודה ייחודיות לגישה הנרטיבית. ננתח מקרי מבחן אמיתיים ונלמד איך להפוך את המטופלים והנועצים לשותפים פעילים בטיפול.

משתתפי הקורס יקבלו בנוסף להבנה תיאורטית גם ארגז כלים מעשי שיאפשר להם להפוך את מכלול פרקטיקות הטיפול הנרטיבי לחלק בלתי נפרד ממתכונות הטיפול שלהם.

אודות רחל פוגל: רחל פוגל היא פסיכולוגית חינוכית, מדריכה ומטפלת מוסמכת בטיפול משפחתי וזוגי. בעלת ניסיון עשיר בהוראה והדרכה בתחומי הטיפול המשפחתי, הזוגי והנרטיבי ובהיותה מטפלת משפחתית וזוגית משלבת את הידע התיאורטי עם יישום בשטח.  כיום עובדת במרכז "שחף"  למיגור הפרעות אכילה, במרכז "בינינו" בתל-אביב ובקליניקה פרטית. בעבר שימשה רחל פוגל כמנהלת שותפה במכון ברקאי בתל-אביב.

לפרטים ניתן לפנות למזכירות מרכז "בינינו" בטלפונים: 052-4555353

פורסם בקטגוריה חדשות, כללי, מאמרים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *